La CaraB d’Architecture in Helsinki

Us presentem Cameron Bird, cantant d’Architecture in Helsinki que ens mostra la CaraB del grup i altres coses que descobrireu si llegiu una mica més.

Amb motiu del seu concert el passat 26 d’octubre a la sala Razzmatazz, vam parlar una estona amb Cameron Bird, cantant d’Architecture of Helsinki. Els pobres estaven molt cansats després de venir del concert que van oferir a Montpellier, i ell no demanava més que fer la entrevista al sol, i vam accedir-hi encantats. Aquest és el resultat:

Diga’ns una cançó que t’encanti i una altra que odiïs.

Doncs una que odio bastant és Tubthumping de Chumbawamba, potser perquè va sonar molt durant molt de temps i potser perquè no m’agrada molt la cultura britànica, no ho sé. Una cançó que m’encanta és Heartbeats de The Knife, en concret una versió que van fer en directe. M’anima quan estic cansat i també em serveix per buscar la inspiració.

Quin és el vostre “Moment Bend” (que es vindria a traduir com a corba del moment, és el títol del seu últim disc.)

Ens referim a quan a la teva vida de sobte tot canvia i fa una corba. Parlem sobre aquest exacte moment, el sentiment de que tot ha canviat, per a bé.

Què pot passar en quatre anys? (que són exactament els que han passat des de la sortida del seu anterior disc Places like this, i l’últim àlbum, Moment Bends)

Pots mirar molts partits de futbol, cuinar molt, fer un àlbum, anar de vacances, anar a l’estudi a gravar i sobretot comprar molts vinils i ep’s, això és el millor que pots fer.

Quins llocs de Barcelona us han agradat més?

Els “xiringuitos”. No recordo de quina platja exactament, però em van agradar molt. M’agrada explorar qualsevol ciutat caminant, així que vaig veure moltes coses que em van encantar.
Sóc molt fan del menjar, i de menjar tot el que pugui i més quan vaig a una ciutat nova, i la vostra gastronomia m’encanta. Una altra cosa que m’agrada moltíssim és la passió de la gent espanyola. De fet, l’any passat estava de vacances a Barcelona i vaig coincidir amb la celebració del Mundial, que va guanyar Espanya, i va ser una autèntica festa a Plaça Catalunya.

Fingers crossed (títol del seu primer àlbum que significa “dits encreuats”) per…

Felicitat i salut.

Quina és la vostra CaraB?

La nostra CaraB és que realment estem “nuts” (que vindria a ser penjats).

 

Entrevista realitzada per Cara B Barcelona Cultura.

